Beställa Design?

Är du sugen på en ny design?
Jag gör nämligen gratis designer tills jag har blivit duktigare då jag kan ta betalt :)
Men en så länge äre gratis hihi ;)
Men iaf. Du skriver till min mail [email protected] .
* Header bilder.
* Bakgrund eller om jag fixar det.
* Vilka texter.
* Någon speciell bild på något speciellt ställe.
* Några blommor någonstans eller hjärtan?
* Om det ska stå något spec på headern.

Det ni ber mig göra ska jag iaf FÖRSÖKA GÖRA , jag är inte proffs men det jag ej kan göra säger jag till isf :)
Men ah ,ni behöver bara beskriva hur ni vill och om ni tkr att det är svårt så får ni gärna skicka en bild som ni har målat på paint eller något :)
Det tar ungefär 4-5 timmar om jag sitter vid datorn och inte gör ngt annat en din design :)
eftersom jag har skola kan det ta lite längre..
Men det får ni acceptera eftersom jag gör gratis :)
Jag ska även göra lite designer som man bara får ta :)
/E

Kommentarer
Cajsa! <3

hejhej elin :D

jag skulle vilja ha en snygg design till min nya blogg www.cajsa.nu det är en "wordpress" sida.. kan du fixa en typ silvrig rosa vit design som är i dom färgerna vore snällt :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-Mail: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0